Direktlänk till inlägg 31 december 2008

baby, i can make you feel hot, hot, hot med mina rosa trosor.

Av stajna - 31 december 2008 01:42

Ååååå, jag vet inte vad jag känner. Jo, jag vet vad jag känner men inte hur jag ska hantera dom känslorna. Jag vet inte hur man gör.


Är nu mer besviken på att han säger "Ringer dig senare" och sen stängs han mobil av. Att han ljuger och håller på. Varför? Säger att han kört taxi och tjänat 400 kr på det. Med vems bil? Hans ville han inte röra när han var där nere, för dom skulle laga den. Eller "laga" menar jag, förlåt.


Orkar inte med den där skiten, var i stan idag. Mådde som ett arsle när jag sprang runt. Snorade, hade huvudvärk, bar på tunga kassar och det var varmt.

Nu kliar det bara i halsen och näsan. Näsan, shit vad störigt. Jag kan andas igenom näsan nu, men det känns ungefär som innan man nyser hela tiden!


Köpte en del i stan:

Nya Cheap Monday jeans, låga, gråa, tvättade på Åhlens. Fanns ett annat par som jag hellre ville ha, men dom hade inte min storlek.

Dom här jeansen ångrar jag lite, men jag kan nog få dom att bli väldigt snygga. Vet att Erik kommer gilla dom, för dom är tajta som bajs i röven.


Ett par sjukt snygga rosa trosor på H&M, som jag vet Erik kommer bli väldigt glad över när han kommer hem.


En rosa tajt klänning (har LETAT som en galning efter såna här!) från Topshop som var i en jättefin rosa och som ett långt linne. Väldigt enkelt.


En t-shirt från H&M, jättesnygg :) Älskar att hitta dom där snygga sakerna H&M har, för ibland har dom det.


En ny halsduk, som är lila/svart. I like.


Sen köpte jag nässpray, Ipren och Strepsils. 2 Chapel Hill (ingen riktig champagne i år, orkar inte lägga 300 kr på en champagne) 2 Smirnoff Ice och 2 Killkenny till Basse som fyllde år den 28e.


Och maaat, köpte rökt lax med potatissallad, färskpressad juice, smoothie, Coca Cola, Ramlösa, Läppsyl och en skvallerblaska :) Nu klarar jag mig tills Erik kommer hem definitivt.


När han nu kommer hem, men det borde bli fredag eller något. Om jag nu får veta det, han verkar mer distant än fyrverkerierna som försvinner väg in i rymden. Fattar liksom inte varför han inte bara kollar upp det, bokar och så är det klart? Varför säga i flera dagar "Ska kolla upp det idag"?


Han verkar iaf inte fatta att jag kanske blir LEDSEN av alla hans konstiga sms och att han trycker upptaget för att sen stänga av mobilen så fort jag ringer. Men visst blir han sur när "gotlänningarna" ringer när jag är med.

Nej, jag sa nyss att jag inte orkar med skiten och det gör jag inte.


Han ska få skrubba golvet med sin eltandborste och Ajax på alla fyra med min rosa dildo i hans urinrör. Så sur är jag.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stajna - 28 april 2009 14:00

Äsch, jag hoppas på att en viss copycat (du vet vem du är, ser jag ett ord, uttryck eller min stil som du fortsätter sno kommer jag vidta åtgärder) vid namn bajskorv inte läser min gamla blogg längre.   Klicka här för att komma till min nya blogg! ...

Av stajna - 7 april 2009 23:08

Sluta blogga här, har flyttat bloggen till ett förhoppningsvis avlägset ställe där en viss copycat inte når den. Åååå, men ack så fin min blogg blev till slut här. ...

Av stajna - 7 april 2009 13:47

  Sötaste kläderna från Monki, självklart har jag kollat upp att det finns flera Monki affärer i El Stockholmo, så alla ska få en razzia över sig i form av mig i jakt på allt det här! ...

Av stajna - 7 april 2009 13:15

Sitter i sovrummet framför en större skärm, med riktigt tangentbord och en riktig mus. Med sladd!   Har hållt på och pillat med mitt nya projekt ett tag nu, kunde knappt sova för jag var så exalterad och spänd. Det enda som behövs nu är: att min lön ...

Av stajna - 5 april 2009 19:49

  Idag har varit en bra dag. Vi satt mest hela dagen i soffan med våra mini bärbara och snackade affärer. Vi har båda så mycket idéer, bra idéer. Skitbra idéer rent utsagt.   Ikväll ska jag pilla med en ny grejj, fast nu blir det middag + wipeout på ...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards