Alla inlägg den 27 december 2008

Av stajna - 27 december 2008 17:44

Erik släppte precis av mig hos mig, för att åka vidare till Gotland :( Usch, känns bra och dåligt på samma gång! Party party liksom :D Samtidigt, ingen sötis att sova med på en heeeeel vecka!!


Fast jag fick skjuts, söööt :) Han kommer snart hem igen, förmodligen efter nyår vilket gör mig lite smått ledsen. Abstinens. Åååå, sööötis kom heeem! :(


Nu: småstäda och pilla, innan jag tar tuben in till stan för en öl jao :)

Usch, sova ensam i min stora säng känns inte som något jag känner för ikväll. Vill ha min sötis som håller om mig och pussar mig i nacken. Han är perfekt, jag vill inte ha någon annan i mitt liv än Erik. Han gör mig lycklig, på mitt störda psykiska sätt att bli lycklig innebär en del olycka också faktiskt.

Jag tror inte att man kan vara lycklig utan problem och annat. Det behövs en balans för att faktiskt uppskatta och för att alltid inse vad man har.


Jag hade aldrig fått panik över att förlora Erik om vi inte hade våra bråk, och han hade inte fått panik över att förlora mig om jag inte bråkade med honom.


Han är min söta lilla prins, Simba min prinskorv och Sladden min isprinsessa :) Min familj faktiskt. Nu när jag flyttat hemifrån har dom blivit det. Känns bra och hoppfullt att tänka så :)


Nu: in till stan.



Av stajna - 27 december 2008 14:51

Nyår på onsdag. Min sötis åker till Gotland idag för att få bilen lagad gratis. Kommer sakna honom, hade gärna träffat honom efter min nyårsfest. Firat in nya året kl 11 på nyårsdagen med Donken mat som förra året :)


Skulle egentligen åkt in till stan, men jag känner mig seg nu. Trött, 5 timmar är inte nog med sömn, speciellt inte när man vaknar typ 3 ggr under den tiden, måste gå UPP för att stänga av väckarklockan. Fy. Fan. Och fönstret var öppet, så jag har ont i halsen och kommer säkert få värsta rökarrösten lagom till nyår.


Får handla på rean imorrn, om det finns något kvar vill säga. Måste ju hitta på något när Erik är borta.


Nu ska jag hoppa in i duschen, göra mig iordning. Kanske kan få skjuts av Erik ända vägen hem, shit inte varit hemma på 1 månad! Väsby är mitt hem nu, jag hade inte haft något problem med att bo här medan han är borta. Sparat åtskilliga kronor.


När jag tittar på min sötis, så ser jag att det är han jag vill ha. Jag sa till honom inatt "Du har känt mig i 3,5 år. Har jag nånsin gett dig ett skäl att tvivla på när jag säger att du kan lita på mig?". Så är det, jag har aldrig medvetet eller med flit svikit honom. Visst har jag sagt otroligt elaka saker, fast i samband med att vi gjorde slut sommaren 2006 så är det förståeligt. Det var väldigt mycket känslor och skit då.


Himlen är rosa/lila, fåglarna är utanför fönstret och äter på talgbollarna, Sladden ligger och iakttar fåglarna :) Åååå, kan han inte stanna hemma bara?!



Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards