Alla inlägg den 9 december 2008

Av stajna - 9 december 2008 01:05

Jag älskar Cheap Monday, just för att dom vågar göra annorlunda jeans som dessutom är snygga! Okej, vissa är lite väl vågade och konstiga för min smak.


Kan inte sova, katterna håller mig vaken efter Erik gått till jobbet så min sömn rubbas så jag av misstag sover till 14.00, vilket jag inte ens vill. Jag vill gå upp runt 11.00 om dagarna, men det blir inte så riktigt. Hungrig nu också, det blir havregrynsgröt med mjölk och lingonsylt! Smakar precis som det gjorde när man var liten :)


Hittat en ny streetwear sida, dock så är det bara tråkigt höga priser där med, förutom på Cheap Monday jeansen. Alla storlekar är slut på nästan alla modeller, dålig lagerhantering eller omåttligt populär sida?

Tretton.se är det, ganska besviken över deras utbud, fast designen på sidan är fin och det är lätt att hitta allt.


Det jag inte gillar med streetwear för tjejer, är att det oftast är svart, vitt och grått på såna här webshopper. Varför? Köper inte tjejer lika mycket snygga kläder som killar? Är tjejer så tråkiga att dom som jag, stänger in sig i höstfärger bara för att det är höst?


Dock kul att modellen för dessa skor är en MAN med hår på benen. Haha, höll på att garva ihjäl mig! Rosa skor till en kille? Sure, färg i all ära på killar men rosa skor? Nää, det blir lite väl rebelliskt.


Cheap Monday är klart bäst på att göra jeans, skulle köpa upp mig på såna om jag hade råd <3 Lila jeans, helt underbart snygga!


Tills dess drömmer jag om den här Friis & Co väskan, så snygg! Fast det tycker nog inte alla, den ligger på reahörnan på Zoovillage.com medan den svarta ligger kvar på ordinarie pris. Älskar lack, och blått blir en snygg färgklick på mina svarta trist kläder ju! 245 kr går den på :)


Nu ska jag äta havegrynsgröt, drömma om att se ut som Karolina Kurkova, hon är så snygg! Propotionerligt (jag stavar fel, jag vet) ansikte, rak fin näsa, fina fylla läppar, blont fejk hår (hon är öststatare, dom har inte blont hår) och en apasnygg kropp!

Fast visst, det är hård träning och superdieter för modeller innan dom går en fashionshow, sett bilder på när hon gått upp lite. Hon är lika snygg då också! :) Men tydligen så är hon "tjock" då enligt vissa?


Såg ett blogginlägg om en bild på henne där man ser att hon har celluliter. Hallå?! ALLA kvinnor ha celluliter, hur mycket beror på kost, träning och gener ffs! Kan inte folk växa upp och inse det?


Nej, nu havregryns dags.



Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards