Alla inlägg den 1 december 2008

Av stajna - 1 december 2008 15:55

Klev av vid Lindhemsvägen, gick till ICA, köpte cola, bröd och godis till Erik :) Satte mig vid hans parkeringplats i Carlslund och väntade.

Han var sur för att jag inte brydde mig om hans helg eller vad han hade gjort. Men hallå, han brukar ju inte direkt lyssna på mig? Då lyssnar inte jag på honom.


Jag tror Sofia fått mig att bli mer självständig, att se henne vara så självständig och säga "Är han otrogen, fine, då har han inte mig längre" det har nog hjälpt mig. Förut var tanken av att vara ensam, det fick mig nästan att få hjärtklapp av stressen. Imorgon vill Erik vara ensam under kvällen, får se om jag orkar/kan åka dit på kvällen för att sova här.


Nu ska jag vara lite nyttig, diska och dammsuga och bädda sängen. Och stööööön, ta upp allt jävla bajs som någon av katterna lämnat utanför lådan! En hel veckas tarmfyllning ffs! :/


Erik var söt igår, timmen i duschen var så fint :) Hehe, jag ska inte underskatta hans manlighet igen! :D


Over and out.

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards