Direktlänk till inlägg 28 december 2008

i was on the road, and you were alone,

Av stajna - 28 december 2008 04:33

Vill hem, hem till Väsby. Nu, vill bara hem. Hem, hem, hem, hem, hem..

Ingenting annat än hem. V'äsby. My life.


mitt liv är erik. jag är ärlig, på fyllan är jag alltid ärligt, oavsett vad. mina skitvanor till vad jag känner innerst om min kärlek till vad jag älskar att slicka på mest. jag är ärlig. det vet mina äkta vänner, sandra, tessan, emmie, magda, niklas osv.


och dom vet att jag älskar erik. det har dom alltid vetat. vad jag än gjort, vad jag än sagt, så har jag alltid älskat honom. han är mitt liv, ibland så skräms jag av att säga så ( för jag vet inte vad han känner), men så är det. han är mitt liv. oavsett, så älskar jag honom oändligt, och oändligt är jäääääääääävligt långt!


Varför, varför, varför?! Jag vill ha HONOM, varför? BLI MIN! Jag ger ut hela min själv, jag blottar mg och sviker mig själv på samma gång. Älska mig offentligt för fan!!!!!!!!!!!!!! Sluta säg "Jag ÄR din" och säg "jag älskar dig". Det är enda jag väntar på älskling.


Det finns en anledning till att jag inte "celebratar sunday anymore". Jag är din, ta mig nu. För jag är ARLA mjölk. Jag har ett bäst före datum, sen blir jag dålig och sur.


 Jag väntar, jag vet att du vill men inte vågar erkänna det för någon annan än dina toalettankar.





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stajna - 28 april 2009 14:00

Äsch, jag hoppas på att en viss copycat (du vet vem du är, ser jag ett ord, uttryck eller min stil som du fortsätter sno kommer jag vidta åtgärder) vid namn bajskorv inte läser min gamla blogg längre.   Klicka här för att komma till min nya blogg! ...

Av stajna - 7 april 2009 23:08

Sluta blogga här, har flyttat bloggen till ett förhoppningsvis avlägset ställe där en viss copycat inte når den. Åååå, men ack så fin min blogg blev till slut här. ...

Av stajna - 7 april 2009 13:47

  Sötaste kläderna från Monki, självklart har jag kollat upp att det finns flera Monki affärer i El Stockholmo, så alla ska få en razzia över sig i form av mig i jakt på allt det här! ...

Av stajna - 7 april 2009 13:15

Sitter i sovrummet framför en större skärm, med riktigt tangentbord och en riktig mus. Med sladd!   Har hållt på och pillat med mitt nya projekt ett tag nu, kunde knappt sova för jag var så exalterad och spänd. Det enda som behövs nu är: att min lön ...

Av stajna - 5 april 2009 19:49

  Idag har varit en bra dag. Vi satt mest hela dagen i soffan med våra mini bärbara och snackade affärer. Vi har båda så mycket idéer, bra idéer. Skitbra idéer rent utsagt.   Ikväll ska jag pilla med en ny grejj, fast nu blir det middag + wipeout på ...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards