Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

seriöst, det här är inte sverige.

Av stajna - 24 januari 2009 02:34

Hemma nu. Tog en timme att komma hem från sumpan, seeegt att vänta i Liljeholmen.


Dricker vatten och äter ostbågar (jag vet, super onyttigt men det finns inget hemma nu, ska handla imorrn) och tycker det är en fröjd att vara själv. Det tar emot att lämna katterna och lämna säkra Väsby, men när jag väl är hemma, så njuter jag till fullo.


Imorgon eller på söndag ses vi igen. Jag älskar mina katter mer och mer för varje dag. Jag behöver den här pausen för att orka med Erik, jag orkar inte vara med honom konstant. Det blir för mycket, även för mig, som är väldigt sällskapssjuk.


Blev så otroligt bitterfitta på tunnelbanan hem, typiska vänsterbitterfittamänniska som tror att dom vet allt om alla och allt. Klär sig som feminister, ser ut som feminister. Gamla äckliga smala spetsiga skinnskor, gamla skinnväskor som är från före kriget, svarta stora kappor, kort svart fult hår (ska någon tända på det eller?) och stora äckliga glasögon. Alltså, jag kan nästan säga att jag känner ett visst HAT mot vänstermänniskor. Kan vara för att jag är född och uppvuxen i en fin villaförort med moderatföräldrar. Jag kanske låter dum i huvet men jag är övertygad om att jag vet mer om livet och samhället om vad dom gör.


Anarki och vänster människor borde ta och hänga sig själv. Reinfeldt for the people jaooo! Seriöst, han vill få ut flyktingarna. Grymt att han gör det? Tänk på vart dina skattepengar går, varför sjukvården i Sverige har sjunkit i botten och varför företag flyttar utomlands. Ska Sverige försörja 5 miljoner invandrare som kommer hit? I don't think so. Som dessutom jobbar svart och tar våra jobb och tar våra bostäder ifrån oss.


Jamen visst, det har varit bostadskris sen 60-talet men bjud in massa afrikaner som vill våldta mig på tunnelbanan, och massa irakier som inte ens kan köra eller ens har ett körkort och kör in i min killes bil och som tar MINA föräldrars skattepengar och skickar dom till Långtbortistan?! Vi behöver inte bostäder, nej då. Stackars invandrare behöver det mycket bättre. EU? Vad fan är det för något? USA som STARTADE kriget? Ansvar? Vad är det för något? Shit, nej, det vi inte vad det är säger Göran Persson. Bidrag? Ja visst, rösta på oss så får du bidrag!!!!!

 Inte bara bidrag, du får pengar att sitta i en trea och köpa en fiiiin blattemerscha eller en blatteaudi, staten (skattebetalarna) payar! Fan va lyx, det är ju så synd om er. Bjud hit er släkt på 200 personer också. Ni gifter ju bort era barn innan dom ens vet vad en bil är för något och slår dom, så dom blir som apor i skolan och inte kan anpassa sig efter sociala regler för dom är så mobbade i sina egna hem att dom blir socialt outkast eller fortsätter försöka vara "coooola manneeeen" i töntiga föroter som Tensta, Rinkeby och Norsborg.


Seriöst? Lever jag i ett så fuckat samhälle?!



 
 
Ingen bild

T

6 april 2009 23:16

du är ju verkligen helt dum i huvudet som tror att man vill våldta någon endast på grund av att man kommer från ett annat land. som att någon födds och bara "ja! jag kommer från långbortistan! nu ska jag våldta". du säger dessutom i ett annat inlägg att du inte kan förstå varför folk blir upprörda över att svenska matkedjor säljer varor från usa, och att deras export är jätteviktig för oss. har du tänkt på att allt vi importerar till sverige knappast kommer från usa utan från andra länder? dessutom är det mesta som är amerikanska märken inte tillverkat i usa, utan i andra u-länder med billigare arbetskraft. hela vårt samhälle är uppbyggt på att vissa ska vara fattiga och andra rika, vi borde tacka de som har fått rollen som fattiga istället för att klaga på att svenska staten ger dem en mer dräglig tillvaro? tänk på att även invandrare är människor jäkla idiot.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stajna - 28 april 2009 14:00

Äsch, jag hoppas på att en viss copycat (du vet vem du är, ser jag ett ord, uttryck eller min stil som du fortsätter sno kommer jag vidta åtgärder) vid namn bajskorv inte läser min gamla blogg längre.   Klicka här för att komma till min nya blogg! ...

Av stajna - 7 april 2009 23:08

Sluta blogga här, har flyttat bloggen till ett förhoppningsvis avlägset ställe där en viss copycat inte når den. Åååå, men ack så fin min blogg blev till slut här. ...

Av stajna - 7 april 2009 13:47

  Sötaste kläderna från Monki, självklart har jag kollat upp att det finns flera Monki affärer i El Stockholmo, så alla ska få en razzia över sig i form av mig i jakt på allt det här! ...

Av stajna - 7 april 2009 13:15

Sitter i sovrummet framför en större skärm, med riktigt tangentbord och en riktig mus. Med sladd!   Har hållt på och pillat med mitt nya projekt ett tag nu, kunde knappt sova för jag var så exalterad och spänd. Det enda som behövs nu är: att min lön ...

Av stajna - 5 april 2009 19:49

  Idag har varit en bra dag. Vi satt mest hela dagen i soffan med våra mini bärbara och snackade affärer. Vi har båda så mycket idéer, bra idéer. Skitbra idéer rent utsagt.   Ikväll ska jag pilla med en ny grejj, fast nu blir det middag + wipeout på ...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards