Alla inlägg den 14 januari 2009

Av stajna - 14 januari 2009 06:32

En Mulberry Bayswater skulle jag defenitivt priotera om jag fick något av dom jobben jag sökte (lågkonjuktur jag vet, så chanserna är nog nere på 0,0005 % nu).

Rosa, guld, lila eller lila leopard, to die for faktiskt. Snygg, strilren, klassisk, lyxig och lagom stor. Alla över rimligt pris såklart :) Man får vad man betalar för, så enkelt är det.


Nu är det dags för frukostgörning sen sova. Sjukligt törstig är jag, kallt vatten med lime är det bästa.

Också en sjukligt god sak att dricka i thailand. Kolsyrat vatten på små små typ 25 cl GLAS flaskor och sen i med en skiva lime i och massa is. Hur gott som helst att ha när jag ligger och steker (felstavat, min hjärna brinner upp av hettan, huvudvärken är slående) bredvid poolen. Jag vill till Thailand, mitt andra hem <3


Nu ska jag titta ut över en ännu mer slående vy över ett dött white trash Carlslund, med ett glas limevatten i handen och tänka mig att det är palmer och en azurblå pool jag ser kl 10 på morgonen, och en trädgårdsmästare som springer runt och vattnar plantorna. Vinkar överlägset och lägger mig som en vit sanddyna bredvid poolen, vaknar upp som en svennebränd dumbom, och smalare för brunhet gör en smalare. Iaf för ögonen.


Piss out mfs, jag går och lägger mig.



Av stajna - 14 januari 2009 01:45

Ett beslut om att sluta med cola varade i 2 dagar. Abstinens? Oja, men jag vill inte sluta med cola. Den är min drog.


5 dagar efter jag beställde min Nike jacka så har den ÄNTLIGEN kommit till Posten på söder. Grattis men det stod faktiskt 2-4 dagar på er hemsida när jag beställde?


Idag till middag blev det teriyaki lax och kyckling. SÅ jävla gott. Med ris såklart. Spelar ingen roll att det är vitt ris, kolhydrater behöver man (ta en titt på thailändarna, är dom feta?). Vill åka till Thailand i sommar, äta thaimat varje dag och finns ett ställe som har så god tonfisksallad. Dricka färskmixad ananasjuice varje dag, fruktsallader och mycket fisk är verkligen perfekta detoxvägen. Fast när jag är där nere, längtar jag alltid efter något riktigt svenskt, som lax, Donken eller en fet rejäl pizza och svensk cola (thailändarna gillar att söta söta drycker mer än vad som är rimligt).


Måste ha någon att åka med ofcourse :) Sandra, will you be my wingman?


Mitt nya fixeringsobjekt, ett par Reeboks i "Tokyo" style. I like.


Nu blir det rostade mackor med cola. Mmm, jag ska feta upp mig till beach 09!


Over and out bitches.



Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards