Direktlänk till inlägg 2 januari 2009

i ett snöigt hägersten.

Av stajna - 2 januari 2009 20:30

Sitter och äter på en pizza och dricker juice. Har ingen aptit, vet inte varför. Jag är hungrig men aptiten bara försvann.

Mitt humör går upp och ner, känner mig ena sekunden så deprimerad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Andra så mår jag jättebra och är optimistisk inför allt. Glad och uppåt.


Jobbigt med såna svängningar, för när svängningen neråt väl kommer så blir jag verkligen ledsen.


Erik kommer hem på söndag eller måndag, han fick tydligen tag på någon ombokningsbar biljett och åker med flera andra. Så jag ska åka och möta honom i Väsby, jag kommer sitta vid hans parkering, när han kliver ut ur bilen kommer jag hoppa över bilen och kasta mig över honom och krama honom sååå hårt och aldrig aldrig släppa honom! Han måste ju tappa andan lite iaf :D


Samma sak med katterna, dom är nästan jobbigare att sakna. Jag saknar hur Simba låter när jag tar upp honom, hur han börjar spinna så fort jag petar på honom. Hur Sladden kommer och lägger sig på mina fötter när jag går på toa för att hon vill vara när mig. På nätterna brukar jag sitta i soffan, med Sladden eller Simba i knäet, så dom sitter på rumpan och så tittar dom faktiskt på tv! Mest för att det säkert rör sig, men ändå :) 

Mina söta underbara kissekatter <3


Så på söndag eller måndag, kommer jag få det riktigt jobbigt eftersom Erik varit utan mig i över en vecka. Bara efter en HELG är han helt galen i mig och kan inte hålla fingrarna borta. Nu kommer jag att dö istället.

Som Angelina Jolie säger ju något om knivar i sängen, att shit happens typ.

True true.


Han hade nämnt på sitt jobb om att hans kollega som har en flickvän som är arbetslös, att hon borde vara hemmafru åt honom eftersom hon ändå inte har något annat för sig. Kollegorna hade tydligen tyckt att han var helt galen som tyckte så.

Haha, är det bara jag och Erik som tycker att det är okej eller? Jag är inte feminist. Men jag är inte åt andra hållet heller. Dock tycker jag det är sjuuukt sexigt att tjejen är underlägsen mannen, det är så det ska vara.

Jag älskar att uppvakta Erik och när han sitter och säger "Var är min cola?" och veta att han sitter med ett halvt stånd under byxan. Är inte det sexigt, så vet jag inte vad :)


Åter till tvn och dagdrömma <3 Ååå, ge mig ett jobb!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stajna - 28 april 2009 14:00

Äsch, jag hoppas på att en viss copycat (du vet vem du är, ser jag ett ord, uttryck eller min stil som du fortsätter sno kommer jag vidta åtgärder) vid namn bajskorv inte läser min gamla blogg längre.   Klicka här för att komma till min nya blogg! ...

Av stajna - 7 april 2009 23:08

Sluta blogga här, har flyttat bloggen till ett förhoppningsvis avlägset ställe där en viss copycat inte når den. Åååå, men ack så fin min blogg blev till slut här. ...

Av stajna - 7 april 2009 13:47

  Sötaste kläderna från Monki, självklart har jag kollat upp att det finns flera Monki affärer i El Stockholmo, så alla ska få en razzia över sig i form av mig i jakt på allt det här! ...

Av stajna - 7 april 2009 13:15

Sitter i sovrummet framför en större skärm, med riktigt tangentbord och en riktig mus. Med sladd!   Har hållt på och pillat med mitt nya projekt ett tag nu, kunde knappt sova för jag var så exalterad och spänd. Det enda som behövs nu är: att min lön ...

Av stajna - 5 april 2009 19:49

  Idag har varit en bra dag. Vi satt mest hela dagen i soffan med våra mini bärbara och snackade affärer. Vi har båda så mycket idéer, bra idéer. Skitbra idéer rent utsagt.   Ikväll ska jag pilla med en ny grejj, fast nu blir det middag + wipeout på ...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards