Alla inlägg den 5 februari 2009

Av stajna - 5 februari 2009 21:36

Glor på LyxfällanTV3. Tjejen som har cafeet verkar helt rubbad?!

Hur kan någon ens få ÄGA en hel verksamhet som inte ens kan tänka rationellt eller logiskt? Tom jag fattade allt som ekonomerna säger när jag var 10?!


Var kommer alla dessa korkade och rubbade människor ifrån? Jag känner mig nästintill hatisk mot människor ibland.

Av stajna - 5 februari 2009 18:14

I helgen festade jag och Sofia som sagt, nu i helgen blir det en repetering. Längtar, har faktiskt längtat hela veckan att få komma ut och frysa skallen av rumpan av mig på väg till och från tunnelbanan, full och hungrig.


Imorgon is the night :D

Av stajna - 5 februari 2009 01:47

Glodde på Gossip Girl igår. Jag visste det såklart, att Dan och lärarinnan Ms Carr skulle få till det på ett eller annat sätt. Ganska tråkigt förutsägbart, jag satt bara och väntade på att dom skulle hoppa på varandra.


Dan är en jävligt tråkig karaktär, han ska föreställa "the good guy", ändå är det han som håller på med andra tjejer så fort han och Serena har ett litet problem, har gjort slut eller pratar om att göra slut. Och sen är han så tråkigt präktigt och ska göra allt "rätt" och ja, så jävla tråkig. Och ful.


Ja, nu är jag helt inne i serien. Dock är min favorit faktiskt Blair, hon är så sjukt lurig och elak. Snyggast är såklart Serena, speciellt den här bilden på henne.

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards