Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

freeeeedoooooom, freeeeedoooooooom.

Av stajna - 19 mars 2009 19:39

Det känns befriande. Folk säger att killar kommer och går, men det verkar snarare vara tvärtom ibland. Sist var det Kajsa, vi bråkade om hennes kk/bästa vän och mitt intryck blev då att något har brunnit hos henne.


Nu är det Sofia jag stryker ur mitt liv, och det verkar som att många i den här vänskapskretsen inte gillar henne riktigt. Hon har inga vänner kvar, som man bäddar får man ligga helt enkelt. Både Sandra och jag känner oss befriade, vi slipper att ha en 12 åring som drar oss i byxorna och skriker.


Var man ska börja för att beskriva hennes psykiska problem är ett heltidsarbete under 1 år, anklaga en vän för våldtäkt är mer än grovt.

Hon lär inte höra av sig till mig, thank god för det. Älskar hur hon skrev till Sandra om sina shotglas hon ville ha tillbaka, jag sa då till Sandra:

"Man ska krossa dom, så det bara är smulor kvar, sen skicka in dom genom brevinkastet och skriva en lapp där det står "Dom gick inte igenom, så jag fick ta i lite!!"


Haha, aaahh, i'm cracking myself up here. Nu kan vi få tillbaka våra fester ffs! :D

 
 
Ingen bild

påläst

20 mars 2009 20:36

Vill bara påpeka för dig att det du skriver om den här tjejen är åtalbart. Förtal kallas det med andra ord. Jag betvivlar att du har ett utgivningsbevis som gör att din blogg skyddas av TF och YGL (svenska grundlagar), även om inte ens dessa lagar tillåter personliga påhopp. Kanske kan vara en liten tanke du försöker tänka efter lite innan du hänger ut folk.

 
Ingen bild

stajny

21 mars 2009 18:50

Det är inte förtal eftersom hon faktiskt har en psykisk sjukdom. Du ska inte yttra dig om sånt du inte vet något om.

 
Ingen bild

stajny

21 mars 2009 19:08

Om du vill veta vad för slags problem hon har kan jag gärna ta din MSN eller mail och berätta så kanska du i framtiden inte skriver kommentarar om det du nyss skrev. Även fast det skulle vara ett lagbrott i lagens tunga bok, så betyder det inte att det är åtalbart. Polisen skulle lägga ner det vid första anblick om jag säger så. Tack för mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av stajna - 28 april 2009 14:00

Äsch, jag hoppas på att en viss copycat (du vet vem du är, ser jag ett ord, uttryck eller min stil som du fortsätter sno kommer jag vidta åtgärder) vid namn bajskorv inte läser min gamla blogg längre.   Klicka här för att komma till min nya blogg! ...

Av stajna - 7 april 2009 23:08

Sluta blogga här, har flyttat bloggen till ett förhoppningsvis avlägset ställe där en viss copycat inte når den. Åååå, men ack så fin min blogg blev till slut här. ...

Av stajna - 7 april 2009 13:47

  Sötaste kläderna från Monki, självklart har jag kollat upp att det finns flera Monki affärer i El Stockholmo, så alla ska få en razzia över sig i form av mig i jakt på allt det här! ...

Av stajna - 7 april 2009 13:15

Sitter i sovrummet framför en större skärm, med riktigt tangentbord och en riktig mus. Med sladd!   Har hållt på och pillat med mitt nya projekt ett tag nu, kunde knappt sova för jag var så exalterad och spänd. Det enda som behövs nu är: att min lön ...

Av stajna - 5 april 2009 19:49

  Idag har varit en bra dag. Vi satt mest hela dagen i soffan med våra mini bärbara och snackade affärer. Vi har båda så mycket idéer, bra idéer. Skitbra idéer rent utsagt.   Ikväll ska jag pilla med en ny grejj, fast nu blir det middag + wipeout på ...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards