Alla inlägg under november 2008

Av stajna - 9 november 2008 14:47

Lördag: Drar te Magda, snackar, äter tacos, äppelpaj o dricker kaffe :) Mmm, cola! Var jättetrevligt att träffa henne igen, saknat henne, märks att hon och jag går way back, vår humor är så jävla torr :P


Drog till Tessan, drack vin och cider, snackade och rökte på hennes balkong. Tills hennes kompis säger åt oss att vi måste dra, för dom ska vidare....till Hässelby! Scheisse liksom. Palla dra dit.


Sofia och jag drog hem till henne, satt i köket och rökte upp dom sista ciggen och drack öl och snackade, skittrevligt :) Sen fick vi över Erik J och Fredde. Sofia låg väl med Erik J, efter jag gått. Jag var hemma 6 på morgonen, åket 04.40 från Sofia. Skitskönt att sova i min säng, nu är jag helt död och hungrig. Ska snart ta bussen till Sofia och äta bakismat med henne och dricka kaffe :)

 Sen ska jag antingen till centralen eller så hämtar Erik upp mig :) Hans korkade gotlänning åker äntligen hem!! Jag får mitt hem tillbaka!

 Ska krama om honom så hårt, pussa på hela han, laga mat åt honom, diska som en galning, sova bredvid hans perfekta kropp (HUR kan den vara så perfekt? Är helt galen i den!)


Nu är jag nöjd, fått vara ifrån honom ett tag, hunnit sakna honom. Han skickade flera sms där han sa "Saknar dig" :) Sofia tror att han gillar mig mer än han säger. Vem vet? Är bara lycklig just nu. Ska unna mig det.


Nu bär det av till Sumpan, over and out!

Av stajna - 8 november 2008 13:28

Freitag: Åker till Häggvik, blir upphämtad av Erik, åker förbi Coop o Systemet i Rotebro. Köper färdig pizza, cola och bröd på Coop. Svänger in på Systemet och köper cider och öl :)

Hem till Erik, lagar marinerad kyckling med klyftpotatis till honom, slänger in pizzan i ugnen till mig själv. Drar sen vid 20.30 iväg till bussen, för att åka till Sofia. Där kränger jag 2 extra starka cider, men känner nada.


Vi drar iväg, för att åka dit Tessan är, men hon svarar inte. Vi ringer och ringer, men inget svar. Så vi drar tillbaka till tunnelbanan, bort från Mariatorget. DÅ ringer Tessan och blir skitsur för att vi åker. Jag menar, vi hittade ju Helenes Krog, men Tessan var ju inte ens där. Tessan sa att det finns 2 Helenes Krog, men kan hon inte snälla säga det?


Så vi drog för att leta efter Degen & co på Biljardpalatset, ingen lycka där heller. Så vi drar alla hem till sig.

Vaknar vid 11.30, har äntligen fått sova ut. Vanligtvis vaknar jag vid 8 och kan inte somna om.


Eriks gotlänning Alexander sov hos honom, för han inte hade nånstans att sova. Liksom, är man lagom dum i huvet då? Ba, visst, åka nånstans utan att vara säker på att ha nånstans att sova? Fan va korkat.

 Idag skulle han Alexander hitta nån annanstans att sova, jag hoppas han gör det. Vill sova med min Erik och mina katter. Gillar honom så mycket, Sofia sa det "Du måste verkligen gilla honom, som står ut med honom så mycket" antar att det är sant. Jag är inte kär i honom på det sättet, men jag tror att jag älskar honom nu. Det finns inte mycket jag inte skulle göra för honom.


Ganska gulligt att första gången vi träffades, så var jag på g med en annan kille, Andreas (en riktig player, östermalmare) jag var 16, Andreas var 18 och jag minns att jag grät jättemycket när han dumpade mig på värsta tänkbara vis, när jag ringde honom och fråga "Skulle inte vi ses?" och han sa "Vi håller på att klä på oss" och jag ba "Vi?" och han ba "JAG  håller på att klä på mig" då vart jag skitsur och jätteledsen och la på. Jag sa det till Erik dagen efter (för vi hade samma sommarjobb, hans farsa var VD, min morsa vice VD)  och han krama om mig och tyckte synd om mig, och la in ännu fler stötar. Visserligen, var jag nog kär från första sekunden jag såg honom, för jag kommer fortfarande ihåg det :)


Nu ska jag fixa till mig lite, sen gå ner och köpa en pizza :) Dagdrömma om min prins, så glad att jag fortfarande har honom efter 3 år.


Ikväll blir det äta middag med Magda, som jag inte träffat på jättelänge, och andra kompisar. En nykter kväll!


Over and out.

Av stajna - 3 november 2008 15:56

Lördag:

Vaknar hos Erik, äter frukost. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde. I alla fall, drog hemåt, osminkad och hungrig, mötte upp med Sofia på centralen och vi åkte hem till mig. Beställde pizza :) asgott! Sen började vi dricka vin, vänta på alla andra. Det var en najs kväll, precis lagom. Fast efter jag druckit en flaska mousserande vin ganska snabbt så drack jag massa vatten för att motarbeta den :P Alla drog typ vid 1.30, sen kom Erik och hämta mig :) Jätteskönt.


Söndag: Sov till 10, låg och drog oss till 12. Gick upp och kollade på tv, åt frukost. Sen så åkte han iväg för att fixa bilen hos sina föräldrar, jag gick runt i Väsby centrum, hittade en BH på rea, för 80 spänn, köpte den för mitt presentkort på H&M. 75 C, nog mer min storlek kanske, jag vet inte. Mina andra passar inte alls, för små.

 Sen gick jag hem mot Erik, satte mig i trapphuset och vänta en timme. Då ringde han, vi åkte runt lite i Väsby för att lyssna på hur tyst bilen hade blivit! Handlade på ICA, sen hem för att äta middag.

Jag som hade haft jätteont i bröstkorgen hela dagen, hade ännu mer ont nu. Började gråta tom, som tur är gick det över lite mer under kvällen. Idag är det nästan helt borta! Vet inte vad det är eller beror på, kanske sånt som händer?


Nu har jag gjort mig iordning för att åka till Väsby, ska bara spraya håret och packa ihop mina grejjor :) Kanske först ringa Erik och fråga när vi ska mötas, beroende på när han slutar.


Tuff helg, mkt party. Fredagen var så kass att jag inte ens orkar skriva om den.


Over and out.

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser min blogg?
 Förbipasserande
 Din mamma!
 En likasinnad
 Din granne
 Någon som hatar diiig!
 Vet inte vem jag är
 En av dina homies!
 Kissie, och jag vill bli brunett! Hur gör man?!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards